Kalla fakta

Just det,har glömt att säga att jag (precis,JAG,helt själv, och jag har aldrig gjort det själv förut...haha mes) har tagit ut mitt läkarörhänge nu! Tog ju ett till hål i örat i december,vilket är ganska lääääääänge sen [LÄNK]. Har räknat ut att läkarörhänget har suttit i i typ 15 ½ vecka,och det ska sitta i 6 veckor. Men det är ju bara bra om det sitter i längre,hellre för långt än för kort! Så nu har det läkt ordentligt,svider lite när jag sätter i örhänget men det blir nog bättre snart om jag tvättar det varje kväll. Ja det här var ett litet randominlägg om mitt örhänge för er som är intresserade,HAHAHA! Hejdå IGEN!


Kommentarer
Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Härligt! Jodå, det är bra med mig med. :) Vad har du gjort idag?

2012-04-05 @ 18:50:37
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0