Saturday in my head

Tjena hallå!
Lördag idag,göddigt! Sov ju hos Malin från igår tills idag,och imorse kom det ögonblicket då jag fixade mig på typ två minuter med kläder och allt! Mamma och dom skulle hämta mig hos Malin 9.20,och sen helt plötsligt när jag var i min djupa sömn så kommer Malins pappa upp och säger att mamma är i hallen och väntar på mig!!!!?!?!? PANIK var det jag fic!k! Malins alarm hade alltså inte gått igång,och egentligen skulle jag ha varit klar vid den tiden,men istället låg jag och sov,hihih. Så nyvaken och ful åkte vi in till IKANO,fixade ett nytt hål i örat också,glaaad! Gjorde inget ont efteråt eller något,bara om man stötte till det. Annars så köpte jag inget mer förutom en matta till mitt rum till er som bryr sig,haha. Strax ska jag fixa lite grejer och sen gå till Julia,blir lika kul som vanligt! Bloggar igen när jag kommer hem imorn,ha det bäst!
Redigerad,dålig,suddig mobilbild får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0