you light up my world

Hej!
Idag var det en riktig lugn dag för att vara skola! Först hade vi biologi och vi satt bara och diskuterade och sånt,sen hade vi SO då vi fick sitta i grupprum och jobba med vårat arbete. Sen skulle vi haft elevens val (läxgrupp) men våran lärare var sjuk så vi fick gå hem vid ungefär tio i ett,så sjuuuukt skönt! Så när jag kom hem så åt jag,och sen kollade på top model och lite annat. Nu har jag läst igenom hemkunskapen pyttelite eftersom det inte blev något plugg med det den här helgen,så ska fortsätta med det sen. Men FÖRST,så ska jag spela sims! Har inte spelat på hela veckan eftersom att jag inte har sims hos pappa längre. Så,ha en fin kväll!

En liten randombild som jag tog för inte för så länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0