Varit inne i grammatikens värld

Hej!
Onsdagen var inte så seg som förväntat,den gick rätt så fort faktiskt! Mattelektionen var roligast på länge! Hade "vikare" och hon gick imellan vårat klassrum och hennes klass,så hon var inte inne hos oss så ofta så typ hela klassen gjorde allt annat än att plugga matte...hihi.
Kvällen har spenderats med att plugga svenska till vårat svenskaprov imorn...grammatik...tråkigt men rätt så lätt. Så nu har jag det gjort och hoppas på att jag kan det imorgon.
Nu har jag duschat och nu ska jag roa mig på datorn ett tag!


Kommentarer
Postat av: LINNÉA FLYSTAM

Nu är vinnaren av Veckans blogg uppe! Kika in och kolla ifall det blev du som vann länken på 150-200 nya besökare!



http://linneaflystam.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-v12.html#comment



En ny omgång kommer upp imorgon så kika in igen då! :)

2012-04-02 @ 22:35:47
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0