Double Vision

Waaah...hatar den där känslan av att man sitter och pluggar,och man ser datorn vara ledig i ögonvrån och den typ bara skriker att jag ska sätta mig vid den!?!? Varför ska det alltid vara så när man pluggar? Tillslut var jag tvungen att ta en paus,jag har trots allt suttit och repeterat massa ord för mig själv 958693484959584 gånger så ja,behöver något annat att tänka på så att jag ser att jag kan det sen. Iallafall så är det onsdag idag,och dagen har varit seeeeg! "Förväntar" mig en ännu segare dag imorgon....hemkunskapsprov och grejer. Menmen,har ju överlevt alla dagar så. På fredag är det iallafall andra planer,ska sova hos "Jullaaaaan" och kvällen blir nog mer än asgrym! Så ja,ser fram mot den! Nu ska jag iallafall sitta här typ 20 minuter till och sen fortsätta med mitt pluggande. DUKTIG TJEJ!
.
gammal men GRYM låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0