30 sanningar om mig

* Så fort jag inte vet vad något är så söker jag det på google
-
* Jag får för mig olika grejer när jag ska sova,t.ex att om jag sover med ryggen mot dörren,och sen kollar mot den efter ett tag så kommer det att stå någon där. Eller att ett enda ljud är någon som smyger upp för trappan och ska ta mig,haha.
-
* Jag somnar inte lika lätt om mina föräldrar redan har gått och lagt sig,känns mycket tryggare om dom fortfarande är vakna när jag ska sova
-
* Jag älskar när folk skrattar åt mina "skämt"
-
* När jag stör mig på något eller är arg så brukar jag ofta bita ihop med tänderna det hårdaste jag kan för att dämpa ilskan...(inte så att det syns alltså) xd
-
* På mornarna när jag ska gå upp till skolan ställer jag ofta klockan på 6.20 när jag ska gå upp 7.00. Kan ALDRIG gå upp utan att snooza länge!
-
* Jag är inte direkt den "sparsamma" när det gäller shampoo och balsam
-
* Jag har aldrig haft ett "äkta" förhållande
-
* Jag har svårt för att lita på nya människor man bara har snackat med några gånger,tyvärr så tror jag ofta att jag kan lita på personen fast jag inte borde har gjort det.
-
* Jag brukar spela minecraft :'D
-
* Jag är blyg vid folk som jag vet vilka dom är och jag känner dom alltså inte på det sättet,jag känner mig mindre blyg vid folk som inte har en aning vem jag är
-
* Jag är VÄLDIGT lättsårad
-
* När jag blir äldre funderar jag på att jobba med något som har med inredning att göra
-
* Jag HATAR att sjunga! Anledningen till det är att det låter förjäääääävligt.
-
* När jag är arg eller sur så blir jag jättedryg och typ ignonerar dom som pratar med mig. Gäller mest min familj och min lillebror som kan va sjukt irriterande.
-
* Jag är ENORMT lättskrämd. Bara av att någon gör någon plötslig rörelse med handen eller nått framför mina ögon så rycker jag till. Det är samma sak som när jag ser en flygandes boll i ögonvrån så tror jag att den ska landa på mig,så då rycker jag också till!
-
* Det bästa jag vet är att skratta
-
* Jag har ALDRIG sett titanic
-
* Mitt självförtroende är det sämsta som finns bara för att jag går och jämför mig med andra
-
* Jag får panik där det är trånga utrymmen och jättemycket folk
-
* Jag blir ALLTID yr när jag ställer mig upp,även fast jag bara suttit ner i kanske 3 minuter
-
* Mitt stora försvar när det gäller tjuriga lillebrorsor är att rivas och nypas med naglarna
-
* Hahahah det är kul att kolla på program där dom lagar mat,som typ halv 8 hos mig
-
* Ibland älskar jag människor så mycket så att det gör ont
-
* Jag älskar att vara inomhus när det regnar
-
* Att spendera pengar på saker som jag egentligen inte behöver är jättekul,hihihihi.
-
* Jag älskar egentid med mamma och pappa utan syskonen
-
* Det är kul att äga ut folk,älskar den känslan (a)
-
* Jag är envis och vill alltid ha min vilja fram.
-
* Jag är ganska knäpp av mig,brukar göra fula miner och allt sånt.
-
Förresten,om ni vill få reda på lite med sanningar om mig så kolla i den här kategorin och bläddra neråt!
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0