Vårdag

Studsmattan uppe,fönster öppna,jättevarmt och 24 mars,underbart! 
Inte så ofta det är så här varmt i mars. Så jag och Krille har invigit studsmattan lite,fast han har blivit så tråkig att hoppa med för han slåss bara hela tiden...så vi gick in efter en halvtimme typ... Och så var det någon gubbe här imorse som Rickard skulle sälja saker till,och han tror att han bara kan klampa in här och bestämma över mig och Krille om att vi skulle göra nytta ute i trädgården?!? Han lät ju inte direkt trevlig heller,och så klagade han på typ allt här hemma...tur att han inte behöver komma tillbaka. Jag gillar verkligen inte såna människor,så han förstörde min morgon. Så kommer mamma hem nyss,och jag råkar ha en dålig attityd och då säger att hon längtar till måndag bara för att vi åker hem till pappa då,hon sa att det var ett skämt men ja,man tar ju åt sig såklart..känns inte direkt kul att höra det.
Egentligen hatar jag att vara negativ här på bloggen,men ibland känner jag för att skriva av mig lite.
~
MEEEEN inga sura miner nu,iallafall så ska jag sova hos Malin idag,vet inte när vi ska va men det är alltid sånt som märks. Får se hur upptaderingen blir idag,men nu ska jag inte sitta här när det är så fint väder ute,ha en finfin dag!

Vårbild från förra året!


Kommentarer
Postat av: Terese

sv; Tack så mycket & detsamma :)

2012-03-24 @ 13:30:38
URL: http://teresaan.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Älskar dig <3

2012-03-25 @ 08:10:18
URL: http://knytet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0