Sprutan avklarad och äntligen fredag!

Wiiiiie! Äntligen fredag! Usch jag har redan fullbokat med prov och läxor nästa vecka. Två prov och kompliteringar,känner att jag är på topp,fast nae. Ser redan fram emot påsklovet som är om ungefär 5 veckor,Hade tänkt att plugga lite på söndag för imorn ska jag vara med Erika! Vi har bestämt att vi ska ta kort iallafall,sen hittar vi alltid på nått kul!
Sprutan idag gick väl sådär,hittade knappt vart vi skulle men kom tillslut rätt. Sticket var inte så farligt men hon hade sprutan inne i typ 7 sekunder eller något!?!?! Halva armen krampade och det var det som gjorde ont,usch,"bara" två stycken vaccineringar till som gäller,och hon som tog sprutan mot mig säger att "en del" tycker att den sista sprutan gör ondast,jag kommer DÖ när jag tar den. Men får hoppas att det är tag till kvar..
Och det där uppvisningen av vårat rörelseverk blev ju ingen vidare eftersom att en i våran grupp var "sjuk",han var tydligen för sjuk för att vara med iallafall,och den andra hade inga idrottskläder med sig. Så nu får vi vänta ända tills på onsdag innan vi får visa den.
Nu så ska jag fixa lite med bilder,usch vad rörigt det ska vara att ha ordning på bilder både hemma hos mamma och hemma hos pappa...men det får väl va som det är! Ha en fortsatt fin kväll alla!

En gullig bild på mig och Erika från hösten 2010 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0