FOTOGLÄDJE

Kommer ni ihåg när jag och Tina pysslade lite i mitt rum? Aja det var ganska längesen,om ni inte kommer ihåg så klicka här. Tina var så snäll så hon skickade efter mina bilder åt mig. Så nu har jag satt in lite nya foton och tagit ut det gamla i själva "hjärtat" och satt in nya bilder i ramarna där det förut satt gamla bilder och så,vad tycker ni? Själv blev jag väldigt nöjd eftersom att alla bilder har jag tagit själv förutom bilderna på Emelia och Hugo.





Annars så har dagen varit helt okej för att vara en onsdag,har äntligen fått både SO-redovisningen och idrottsredovisningen (dans) klar! Så nu kan jag andas ett tag. Satt även ute i solen och stekte med dom andra i skolan idag,vårkänslor!


Kommentarer
Postat av: Tina

Finfint!!!

2012-03-14 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0