femtonde mars tvåtusentolv

Hej!
Är jag den enda som kollar på top model USA? Men iallafall så blir jag så suuuuuur eftersom att henne jag verkligen har hatat hela säsongen vann hela alltet igår! Och idag så är det ju ny säsong (top model 16) så får hoppas på att någon bra vinner i slutet ;) Okej ska inte skriva om top model,haha...idag hade vi någon konstig temadag i skolan,vi snackade nästan bara om prao och sen var vi på ungdomshälsan,dagen gick rätt fort eftersom att vi slutade tidigare än vanligt.
Det här är den första veckan på JÄTTELÄNGE,och då menar jag jättelänge,då jag inte har haft något att plugga. Det enda var ju bara att skriva upp lite stödmeningar till SO:n,men det var ju inget jobbigt. Man känner sig typ fri av att inte ha något att plugga.
Imorn är det fredag igen och veckan har gått fort faktiskt! Men det ska bli skönt med helg. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0