F-stämplad rakt i pannan...

...ungefär så känner jag mig efter VARJE matteprov. Har alltid någon liten komplitering eller något,den här gången hade jag ungefär fyra stycken...Men jag kan ju inte vara bra på allt,och om det går så här dåligt den här gången så borde det ju gå bättre nästa gång? Jag gjorde ju mitt bästa och mitt bästa räckte tyvärr inte till den här gången. Så nu ska jag göra massa övningsuppgifter som ska vara inlämnade på fredag....great.
Har inte orkat blogga så mycket som ni har märkt,men iallafall så var jag ju ute och sprang med Tina i söndagskväll. Alltid så skönt att prata av sig för det känns så mycket bättre efteråt! Och så är det ju bra o springa såklart. Igår efter skolan så var jag,Julia,Linn och Jossi inne i Mjölby och letade praoplats igen! Och faktiskt så hittade jag och Julia praoplatser till oss på ett café som heter Nyfiket,blir nog asbra sen! Fast det är ju ett tag kvar... (v.21). Idag är det tisdag och har mest ägnat mig åt att plugga på svenska och matte,men har varit ute och kollat på teve med. Nu sitter jag här och ska snart plugga lite matte igen innan jag ska sova. Förbereder mig inför en SEG dag imorgon,men när den väl är över går resten av veckan fort. Jag får se när jag hinner blogga,ha det bääääst!


VÄLDIGT redigerad bild....hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0