4e mars 2012





Här ovanför ser ni fyra bilder från när jag och Erika tog kort igår! Men den översta är jätteredigerad,dom andra har jag bara ändrat lite ljus och färg och lite så på. Har inte fått precis alla bilder än eftersom att dom var skrivskyddade eller något? Jättekonstigt var det iallafall,men det kan vara mitt USB-minne det är fel på. Iallafall så har vi varit hemma hos F&F idag och ätit god lunch och fika på det också,mys! När jag kom hem så plockade jag iordning på mitt rum och dammsugade lite. Efter det tog jag ett varmt bad,inte så ofta jag gör det.
Imorn är det måååndag vilket gäller skola (suck) och en vecka hos mamma igen! Nu ska jag packa ner lite kläder och annat sånt som kan vara bra att ha i veckan,ha en fin kvääll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0