Wiiie

Nämen halloj. Usch vad seg dag det har varit idag, först skola då man nästan inte gör någonting, och när man kommer hem är det som värsta barnhemmet. BEBISAR vart jag än vänder mig och jag kan inte ens fixa nått att äta till mig själv bara för köket var fullt av bullar och smet och allt vad det nu var. Oså gnäller dom också, MYYYYYYYS! Haha nej jag ska inte vara negativ, kul för mamma och ta hem sina kompisar så jag får väl låta henne göra det eftersom jag tar hem mina kompisar ofta,haha. Iallafall så sitter jag här och bloggar nu, ska ut och hoppa med Krille snart tror jag för jag behöver lite friskluft. Imorgon har vi ju somsagt friluftsdag i skolan,usch usch usch. LÅT DAGEN GÅ FORT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0