Torsdag 14 Juni

Kan knappt fatta det själv att det var sista dagen med min klass idag innan vi går på sommarlov imorgon. Nu på slutet har det gått så fort att jag knappt fattat det själv. Iallafall så började vi dagen med att städa ur våra skåp och lämna tillbaka nycklarna, sen satt vi i samlingssalen och lyssnade på våran rektor lite. Vi slutade dagen med att fika och titta på film med klassen. Men sen hade jag glömt bort att jag,Julia,Jossi och Linn skulle hjälpa till med att duka fram till 9:ornas avslutningsmiddag. Men det lönar sig eftersom då får vi ledigt lite sen nästa termin. Men det blev en kort dag iallafall så vi gick gå hem ungefär halv 2. Nu har jag kommit in från att ha hoppat studsmatta med Krille, och lite senare sen måste jag göra iordning inför imorgon. AVSLUTNING?!?!?! OJ OJ OJ, såååå himla skönt med sommarlooooooooov!
.
Ska också passa på att gratta min älskade lillebror som fyller 3 år idag, gud så fort tiden har gått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0