Lyckad dag!

Den lediga dagen börjar gå mot sitt slut...två dagar kvar innan helg. Dagen har varit jätterolig iallafall, soligt väder och en hel dag med Erika,kan ju inte bli bättre. Vi har varit ute och tagit en hel del med fina kort, över 400 bilder så det är ju bara att börja rensa dom. Annars så har vi varit och hälsat på Erikas farmor och varit på Ikanohuset och glott runt. Sen kom familjen och hämta mig och då åkte vi till Mjölby och åt kebab,hihih. När jag kom hem försökte jag städa så att man iallafall kunde se mitt golv, okej så illa kanske det inte är men det var väldigt stökigt. Så nu kan man iallafall gå i rummet. Nu sitter jag här och försöker rensa alla bilder, börjar bli astrött så får väl snart tänka på att gå upp till min varma säng och sova, det är skola imorgon igen men inga jobbiga lektioner väntas. Ha en fin kväll alla!

Två bilder från idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0