Hell yeah!

Helloooo! Här sitter jag helt nyduschat efter att ha sprungit ett varv med Tina i spåret, segt men det gick bra. Iallafall så har skoldagen varit den lugnaste torsdagen någonsin. Först hade vi hemkunskap då vi städade varsit kök...sen fick vi glass, och efter det hade vi svenska då vi bara kollade på film. Sen lunch och sen engelska då vi också kollade på film och diskuterade den och så. Sista lektionen var teknik fast det var ingen lektion eftersom vi fick gå direkt...haha. Så man känner på sig att sommarlovet inte är långt borta eftersom man knappt har några böcker kvar i skåpet. Nu har jag inte så mycket mer att säga, hejdå!


Undvik mitt finfina nagellack som jag har "skrapat" bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0