DUKTIG!

Hej alla! Måste få säga att jag känner mig ganska nöjd över mig själv, har varit ute och sprungit i söndags,måndags,tisdags och idag. Nu får jag vila två dagar innan jag ska springa på söndag igen. Annars så har jag haft två toppendagar med Malin, igår så badade vi en liten stund i hennes pool och sen bjöd hennes föräldrar på Max (asså restaurangen xd ),mums. Sen åkte vi till hennes mormor och morfar där vi fick fika, proppmätta åkte vi därifrån och resten av kvällen chillade vi hemma at Malins plaaace. Idag gjorde vi ingenting speciellt eftersom hon skulle shoppa. Så jag gick hem, bytte om, sprang med Tina och nu sitter jag här nyduschad. Imorgon ska jag va med Julia, har inte träffat henne sen jag kom hem så det ska bli kul! Ni får ha en grym kväll, hejdå!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jasse

Hejsan, vilken fin blogg du har!:) kolla gärna min blogg!:) har frågestund på bloggen, vore roligt om du kan ställa några frågor!!:):) ps ska vi följa varandra via bloglovin??:)

KRAM

2012-07-05 @ 20:39:55
URL: http://jassehaggberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0