I'm so happy, i'm so glad

Hello bloggen! Här var det visst tomt, förlåt för den dåliga upptaderingen, men jag har...ja gjort annat helt enkelt. I lördags så var jag och Krille ute och gick jättelångt! Var helt svettig när jag kom hem för det var så himla kvavt. På kvällen så kom Julia hit och vi började nästan direkt fixa iordning ute på min studsmatta. När vi plockat upp allt och gjort det jättemysigt så kände vi att det började droppa på oss, fast det brydde vi oss inte om såklart. Vid ungefär 12 då det var ganska mörkt bestämde vi oss för att försöka sova...ungefär 30 minuter senare börjar det regna ännu mer, och ännu mer, och ännu mer. När vi legat där i två timmar så bestämde vi oss för att gå in, DYNGSURA,alla täcken och allt var dyngsurt. Vi slängde in allt i vårat förråd och sov värsta fattigt med två alldeles för små filtar och små kuddar (eftersom allt annat var blött). HAHA en jättelyckad kväll ändå. På söndagen gjorde jag inget speciellt och i måndags träffade jag Malin en stund, blev mest att spela Mario Kart men lika kul det ju! I tisdags var jag med Erika och egentligen skulle vi ta kort, men det var så dåligt väder och vi hade ingen lust med det, så vi satt inne och kollade på Ice Age med popcoooorn,trevlig dag! Idag är det iallafall onsdag och familjen har varit hos morfar & lisa i deras sommarstuga, alltid lika mysigt och komma dit!
.
Jag har nog bara nämnt det nån gång på bloggen men i helgen ska ju min "släkthalva" åka till Blekinge i en vecka, det är nog det bästa som finns! Förra året var vi ju i Falkenberg, året innan det i Skåne osvosv. Så måste packa och fixa och lite så, men blir nog nått mer inlägg innan jag åker. Ha det bäääst sålänget!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0