You make me believe

Som jag sa i Torsdags så sov jag ju hos Malin igår tills idag. Jag var ju också på Kolmården tillsammans med familjen på dagen,trevligt det med förutom att jag frös om händerna FAST jag hade vantar...inte normalt. Men så kom även William och Wilhelm kom en stund på kvällen igår hem till Malin,men vi gjorde inte så mycket utan kollade mest på teve. Men det var ju kul det också! När vi följt dom till station så kollade jag och Malin på film och sen somnade runt 2. Idag har vi inte gjort så mycket,legat och chillat framför teve och dator osv. Jag kom hem klockan 4 eller nått sånt och sen dess har jag pysslat lite på rummet,har plockat ner massa julpynt och så också. Julen har gått jättefort!? Känns som om det inte var så länge sen vi plockade upp det,haha. Nu ska jag äta glass (♥) och ja...vad kan man göra mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0