En luuuuugn söndag



ILSKAN SOM UPPSTÅR NÄR INLÄGGET RADERAS OCH FÖRSVINNER OCH MAN ÄR TVUNGEN ATT SKRIVA OM DET IGEN !
aa precis det var just det. Nu är jag tvungen att skriva om inlägget igen. Men iallafall så ovanför texten så ser ni tre exempel av massa bilder som jag och Julia tog igår. Helt oredigerade och allt så därför bakgrunden ser lite konstig ut,men det får väl funka ändå. Så Julia sov alltså här igår tills idag,och vad kan man säga? Lika kul som vanligt :) Somnade vid ungefär halv 1 och när vi hade vaknat och fixat oss lite så åt vi frukost och spelade wii och sen åkte hon hem. Älskar dig Julia! Nu sitter jag här och ska fixa lite med bilderna på datorn. Annars så har jag packat lite hem till pappa och fixat på rummet. Finns det något bättre än att ta det lugnt på söndagar eller? Nae,skulle faktiskt inte tro det. Haha men får hoppas att ni får en fin söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0