Fullt upp...

Ojoj! Nästan en vecka sen jag bloggade,trodde det inte var så längesen men jahaja då var det tydligen det. Men som ni kanske förstår har jag haft fullt upp med läxor heeela veckan. Så har inte direkt tänkt på bloggen. Annars har veckan och helgen varit helt okej,träffade Erika igår som jag inte träffat på ganska länge så det var kul! Idag har jag mest pysslat lite,pluggat lite,packat och städat osv. Söndagar är typ som en städdag för mig...Det bara blir så. Och nu har jag tagit en dusch och målat naglarna så nu sitter jag här med min varma,illrosa morgonrock,ASNICE! Annars så förbereder man sig lite för en ny skolvecka och nya läxor så får jag se när jag känner att jag har tid över till bloggen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0