Where have you been, all my life ?


Ovanför här ser ni en bild på våran baksida från igår. Det ser ut som om det är höst...det ser iallafall inte ut som februari. Men jo det är det faktiskt..konstigt nog,men jag älskar det! Kom hem från Malin för ungefär 1 ½ timme sen,och usch vilken skoskav jag fick! Som tur var så mötte min lillebror mig på halva vägen ungefär,så jag slapp att tänka på det så mycket. Iallafall så har jag och Malin varit jättelata! Malin har nördat wordfeud på min mobil medans jag har spelat sims 3 på hennes dator...idag vaknade vi lite senare än vanligt så vi har mest kollat på teve. Nu har jag iallafall ätit mat och nu sitter jag här. Ikväll har jag inga planer,så ska spela lite sims på min dator,och sen....kolla på gladiatorerna! Hellre det än Melodifestivalen tycker jag! Så ha en fin kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0