Underbart väder!



Och jag blir som ett litet barn igen...kände för att redigera lite bilder,så här får ni några bilder på hur jag ser ut idag. Just för tillfället håller jag på att föra över exakt 3583 bilder till ett USB-minne som sen ska hem till pappa,märker knappt av det så inga bekymmer! Idag så ska jag sova över hos Malin som jag nämnde igår,ska packa ner lite grejer och så sen. Så vet inte hur upptaderingen kommer bli,tror inte jag kommer blogga något men det är ju alltid nått som märks! Förresten,ÄLSKAR vädret! Känns nästan som vår,är ingen snö kvar förutom alla fula snöhögar som ligger och skräpar,men annars inget. Förhoppningsvis kommer säkert snön komma tillbaka,men man får ju hoppas på det bästa. Idag är det sista dagen på sportlovet om man inte räknar med helgen,så jag får hoppas att ni alla (även dom som inte har sportlov) får en bra kväll,nu ska jag spela sims ett tag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0