snart heeeeeeeelg!

Upsiii,här var det visst dålig upptadering. Men jag kan bara inte hjälpa det,skolan går ju liksom före. Så aa,har inte så mycket mer att säga om den saken. Just nu har jag precis tagit en dusch och sitter här med ansiktsmask som jag snart ska ta bort. Dagen har varit helt okej,rullade på som vanligt förutom att man vill gå hem efter engelskapasset (det fick vi göra förra terminen eftersom vi inte hade någon teknik då) men nu har vi ju lagt på teknik så då måste vi vara kvar ända tills halv 4....men det gick ganska fort ändå. När jag kom hem så åt jag lite och fastnade vid teven några minuter,och sen så började jag att plugga...har matteprov imorn + två stycken läxor till så aa har ganska mycket att göra :) FÖRRESTEN?!? Jag sprang faktiskt två varv i spåret (nästan) häromdagen! Första varvet sprang jag med Tina på en bra tid,andra varvet sprang jag själv med musik i öronen och lite snabbare,så blev trött lite fortare. Annars är jag nöjd! Har aldrig sprungit i snö förut,men inte för att det var svårt men lite halare var det. Så ja ganska stolt är man ju! Imorn är det fredag,ganska chill dag i skolan så det ska nog inte va så jobbigt. Skulle dessutom gå upp lite tidigare imorn för att plugga matte med Julia,sen skolan och sen går jag mot en välbehövd helg! Ha en bra kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Nettan

Bra kämpat med löpningen!! :D Kramar

2012-02-03 @ 08:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0