n e w g o l d f i s h



______________________________________________________________________________________________
Hej! 
För er som inte vet så har ju jag haft två guldfiskar. Men den ena dog för ett himla tag sen. Så idag har jag köpt en ny guldfisk! Kom på det,att jag ville ha en ny guldfisk alltså,lite smått random,och när vi väl skulle förbi djuraffären så fick vi med oss en hem. Känns knäppt att ha två stycken eftersom den andra fisken har varit ensam så länge. Men iallafall så åt vi på burger king efter det,alltid lika gott! Sen så åkte vi hit till mamma,och nu är det iallafall en vecka hos mamma som gäller. Så har sovit typ en halvtimme nu på kvällen,och kollat på teve. Ska gå upp på rummet tidigt idag för ska kolla på film hade jag tänkt. Imorgon ska jag träffa efterlängtade Erika! Henne har jag inte varit med på evigheter,så det blir roligt. Ursäkta bilderna btw,dom ser lite knäppa ut men inte så lätt att få en bra bild på fiskar som inte är still....hihi. Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0