Måndagen den 13:e

Hejsaaan!

Åhhh har SO-prov på fredag...och det är 60 (!!!!!!) dumma frågor man behöver lära sig. Alla kommer ju dock inte komma på provet men ändå,man vill ju vara säker! Och det är just det jag inte är...än. Så har pluggat lite idag,innan jag bestämde mig för att göra massa annat viktigt. Så ska snart gå upp och plugga lite till innan jag ska sova. Somsagt så har jag ju ont i halsen osv nuu,så jag iallafall druckit te nu som är bättre för halsen iallafall 10 minuter...haha. Men bättre än inget! Satsar på att bli helt frisk tills på lördag då jag och Krille tar tåget ner till våra kusiner i Vimmerby! Längtar redan,alltid lika roligt att komma dit :) Så det blir kul,det skulle ju inte va så kul om man kom sjuk ner dit...men det går nog över. Det här med upptadering och sånt vet jag inte hur det blir i veckan,men det är ju sånt som märks (som jag alltid säger). Ha det bra!

JAG VILL HA VÅÅÅÅR!
bild tagen förra våren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0