Tårta med bästa!

Hej igen, har inte haft någon motivering överhuvudtaget till att blogga dom senaste dagarna, men nu har jag det! Idag har jag haft en toppendag med Erika, vi har gjort tåååååårta bara för att hon fyllde år för nån månad sen (har inte träffats på länge), jättegod blev den! Sen har vi såklart gjort den låånga promenaden till City gross för att handla allt till tårtan ;). Vi har spelat Mario Kart och bara chillat. Asbra dag! Nu sitter jag här och lyssnar på musik med lillebror, vad vore livet utan musik? Finns inget bättre! Nu ska jag ta det lugnt, imorgon vet jag inte vad som händer, funderar på att gå ut och springa, antingen själv eller med Tina (om hon är hemma). JAG SKA UT OCH SPRINGA! Ha en bra kväll alla!


Visst är den fin?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0