4/4 - 12

Hejsan!
Sista dagen i skolan imorgon innan påsklov! KÄNNS OTROLIGT! Det har gått ganska fort sen det var sportlov tycker jag iallafall! Ska bli grymt skönt med lov! Efter skolan imorgon så ska jag och Julia (förhoppningsvis) åka in till Linköping och fika! Alltid trevligt såklart,och hon har ju varit sjuk hela veckan så har nästan inte fått träffa henne nått :( Men imorn så! En perfekt början på lovet ju! 
På fredag ska jag fira påsk hemma hos pappa tillsammans med F&F och faster med familj och hela köret! Längtar redan,älskar att fira påsk med dom! Bloggar lite mer om det imorn. Nu ska jag chilla här en stund,inte alltid man får en stund över till att sitta här,men har inte läxor så jag behöver inte tänka på nått annat just nu!


-
Haha jag ska alltid göra så konstiga saker med munnen nu för tiden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0