Rörigt inlägg....

Hej!
Nu har jag äntligen tid att blogga lite,har haft fullt upp sen i fredags! I fredags så åkte vi ju först in till polisen och tog kort till våra pass,inte direkt dom finaste jag sett,men det får väl duga.. Efter det så åkte vi hem till farmor och farfar och fika lite! Sen åkte dom hem men lämnade mig kvar! På kvällen åt vi kebab och sen satte vi oss vid deras teve hela kvällen,mysigt! Sen dagen efter så kom min faster Anette och min kusin Jonte hem till f&f och jag och farmor åkte med dom till fenomenmagasinet! Jättekul var det,och sen så landade vi rakt i den nya cloettaboden och där fick vi med oss lite godis hem. När vi kom hem så hade farfar gjort hamburgare åt oss som var jättegoda! När vi ätit klart gick jag,Anette,farfar och Jonte ut och gick lite,hade med mig kameran och fick några bra bilder här nedanför. Trevligt var det också! Sen avslutade vi besöket hos farmor och farfar med att äta massa fika,och sen åkte Anette och Jonte hem till sig och farmor,farfar och jag åkte hem till oss och åt lite grillat kött! MUMS!
Efter maten träffade jag Julia och vi var ute och tog kort,det blev många bra bilder,fast mest på henne..haha!
~
Idag så ska jag göra iordning på mitt rum och packa ner för en vecka hos mamma igen. Lite senare ska jag träffa Julia en stund igen,och jag ska försöka visa er några bilder från våran "plåtning" (hahahaha) så fort som möjligt! Och imorgon tar det roliga slut och vi börjar skolan igen,hemskt! Men får glädja mig åt att räkna ner mot sommarlovet istället! Ha en fin dag!

Här kommer alltså bilderna från när jag,farfar,Anette och Jonte var ute och gick!




Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

haha ja :)

2012-04-15 @ 12:16:08
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: KLARA (FOTO)

sv: haha jeps det är tur att sommarlovet kommer snart skulle inte palla mer i skolan :P

KRAM

2012-04-16 @ 21:33:35
URL: http://klaradaun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0