Jättelyckad dag med Jullaaaan!

Hej!
ÄNTLIGEN så är det påsklov! Har gått och väntat sååå länge nu. Sista dagen i skolan var inget märkvärdigt,lika lång och tråkig som alla andra torsdagar. Men sen efter skolan så åkte jag och Julia in till stan,först åt vi potatisklyftor och dipp på typ Steve's Coffee,sen så gick vi och kollade lite i affärer,själv hade jag inte med mig så mycket pengar men fick med mig ett par örhängen som var JÄTTEBILLIGA! Och så tog vi en liten fika på Espresso house också! En jättetrevlig dag och perfekt start på påsklovet somsagt! Nu har jag precis kommit hem och har ingen aning om vad jag ska göra sen,funderar på att bädda ner mig med en film eller nått lite senare sen.
Imorgon så ska jag och Krille åka hem till pappa under dagen och fira påsk med dom,F&F,Anette med familj. Längtar redan,kommer bli jättekul. Sen vet jag inte hur resten av mitt påskfirande kommer se ut under helgen,men ska försöka ta reda på det snart. Ha en jättebra påsk allihopa så bloggar jag så snart som möjligt igen!
~
Förresten så har jag skaffat Instagram nu,följ mig jättegärna @Isabellaschytt så följer jag dig! :)



Kommentarer
Postat av: LINNÉA FLYSTAM

SV: Har bara varit hemma och slöat.. Allt bra idag? :)



Ja, jag har lov. c:

2012-04-06 @ 15:45:30
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0