Två lyckade dagar!

Hej alla!
Förlåt att jag inte bloggade igår,men jag befann mig hemma hos Malin där det var en 20-årsfest och när vi väl hade datorerna framme orkade jag inte blogga,jag var sååå trött. Men nu kommer det allt ett inlägg! Igår så var jag först och shoppade med Julia på Ikano,det jag hittade var det som ni såg i inlägget innan! Eftersom jag fick ett presentkort laddat med 800:- på Gina när jag fyllde år så har jag nästan shoppat upp det *ups*,har bara 95:- kvar nu. Gick in på Gina tre gånger (!) tror jag det var,så när jag kom hem så kom jag hem med 3 påsar från Gina och sen en liten påse från H&M. Vi åt lite på restaurangen nere på Ikano också,grymt gott! Tack för dagen Julia,du är bäääääst!♥

Senare på kvällen gick jag till Malin där det var 20-årsfest för Marika! Ganska mycket folk var det iallafall, så det var trevligt! Vi gjorde inget mycket speciellt,satt och snackade,kollade på teve,umgicks med dom andra och busade med alla barn. Vi somnade vid ett ungefär,och vaknade jättetidigt (extra tidigt eftersom att man har vridit om klockan) ,men sen somnade Malin om! Så jag var jättediskret och försökte väcka henne,men jag ville inte väcka henne "med ord" så jag typ låg och sparkade på henne,hostade extra högt så hon skulle vakna och allt. Och till slut frågade hon om jag hade roligt...HAHA! Förut var vi ute och tog kort lite,eller jag gjorde,men fick nästan inga bra bilder,men några bra blev det iallafall. Jag kom hem vid halv 6 ungefär,då åt jag lite mat och sen städade mitt rum och nu sitter jag här! Jag lyssnar på en underbar låt,den har säkert gått om och om 10 gånger...om inte mer. Radical Face - Welcome Home
Imorn så ska familjen äta på någon mysig restaurang och sen gå på Johnny english 2 på bio! Där emellan ska vi gå en sväng på stan också,får se om jag hittar något! Ha en bra kväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0