Fisherman's friend

Hey!
Jag har jätteont i halsen och går och hostar hela tiden...det är jättejobbigt! Ska försöka att inte smitta ner så många idag eftersom vi ska ha kalas (gäster). Ska strax gå ner och fixa tårtorna tror jag,och så har jag lite annat jag ska göra också. Och ikväll tror jag inte att jag kommer att blogga något,för jag har biologiprov på Tisdag och jag har inte hunnit med att träna något än. Igår stod jag ju och bakade Cookiemonster- cupcaksen igen,och som tur var mamma där för jag gjorde såååå fel med frostingen. Hoppas att inte någon av er har försökt att baka dom enligt mitt recept,för frostingen blev inte bra. Ska göra om det receptet så fort som möjligt! Ha en bra dag! :)
Tack för att du finns,typ...

Kommentarer
Postat av: Tina

Jasså du med! Jag med! Inte jätteont, men tillräckligt för att det ska kännas lite jobbigt och man inte får träna. Hoppas det går över fort för oss båda. Kram

2011-10-23 @ 20:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0