Ett kort hej

Tjo!
Ska strax packa om min väska och sen sova borta inatt igen! Men inatt blir det hemma hos Malin. Jag har annars haft det bra hemma hos mormor,skönt att komma bort från allt annat och bara var där. Men nu är jag hemma iallafall! Tidigare idag så bjöd mormor oss på thaimat på Taste of Thai,eller Thai Coconut som det hette förut. Det är jättegott där,men inte när man var jättemätt redan innan...haha.
Somsagt så ska jag sova hos Malin idag,så det blir ingen vidare upptadering idag heller. Imorn när jag kommer hem från Malin ska jag springa spåret med Tina,vi får se hur det går eftersom jag inte har sprungit på sjuuuukt länge! Lär väl ha tappat massa kondition. På onsdag skulle vi visst ha Beep-test igen,och så håller vi ju på med ett arbete som ska in på fredag,så måste verkligen springa imorn,annars lär det inte gå något vidare. Ha det bra ♥
Här är en bild från förra hösten,haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0