Autumnpictures

Hej!
Förlåt att jag inte bloggade igår,men hade varken lust eller ork. Jag var iallafall med Erika igår,vi tog lite höstbilder och gjorde annat kul också förstås! Tack för dagen!♥
Idag är det fredag och jag ska åka till mormor. Jag tar tåget som går tio över ett och sen så stannar jag hos henne tills imorn. Så jag vet inte om det blir någon vidare upptadering under ikväll,vi får se om jag lånar mormors dator sen. Imorn så har mormor bjudit ut familjen på någon restaurang också,nice! Men ha det bra så ses vi imorn om inte ikväll!




Fyra bilder från gårdagens fotografering!
OBS! Kvaliteten på bilderna är mycket sämre på bloggen än vad dom är på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0