Vi är bäst!

Hej! Kom hem från Jossi för någon timme sen och vi har haft jättekul!
Kom dit vid 9 eller något igår,så kollade vi på världens äckligaste skräckfilm? Husk hette den iallafall,och jag tror inte det var filmen iallafall men jag mådde så illa så jag var tvungen och gå ut och spy på Jossi's gräsmatta,fräsht. Den var verkligen asvidrig (även fast jag spenderade en hel tid åt att blunda),hihi.  Och sen så blev Julia och jag helt crazy så vi stog och dansade väldigt seriöst med såna här "cheerleaderpuffar". Så kul är det minsta jag kan säga att vi har haft,trots krångel med hämtning och spya..
Tänkte ge mig ut i solen en stund med lite glass,funderar på att ta ut lilla Tufsa med för första gången iår med,så hon får äta lite gräs istället för bara hö! Ska plocka lite i mitt rum med,så det blir ordning på det.
-
Tufsilufsen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0