SNÖ?

Okej? Snö i maj,inte så vanligt kanske,vet bara att det brukar vara dåligt väder i maj. Iallafall som det är just nu,kommer knappt ihåg tiderna för nån vecka sen då man låg och sola,haha! Vädret gör mig grymt trött och jag råkade till och med somna i soffan i en halvtimme eller två... Har pluggat lite idag också,engelska,tyska och fysik. Så ska plugga lite till snart igen,och efter det ska jag titta på "kniven mot strupen". Imorn är det dans igen,sista gången *snyft*. Eller ja,det är iallafall sista gången vi övar på danserna,sen har vi ju uppvisningen på lördag (nervöös),men kul blir det! Jag och mamma måste hinna med att gå ner till City Gross och handla tröja till mig med,hoppas att det finns någon tröja på Outlet eller något! Försöker hinna med att blogga imorn efter dansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0