Vill redan tillbaka :)

GUD VILKEN UNDERBAR FREDAG & LÖRDAG! Har haft så himla trevligt,roligt och mysigt! Tågresan till Vimmerby var ganska okej, man hade iallafall Krille att prata med på vägen ner! Mötte Anette och Jonathan på stationen och sen åkte vi vidare till deras hus! Fick grillad hamburgare och hade det jättebra. Kollade på någon jätteskum "film" också,men kul var den. Åkte även ner till deras sjö och tänkte bada,men då började det regna och det var iskallt i vattnet så då åkte vi hem istället,doppade ju benen iallafall,hehe! Sen så låg alla fyra och skrattade så mycket (nenne hade en skojig grej på sin mobil) så att vi inte orkade vara uppe mer så då sov vi istället. Idag så hittade vi ett jättehäftigt fjärilslarvbo,har aldrig sett något liknande! Så hoppade vi studsmatta nästan hela tiden (lärde mig göra volt!),spelat in en film också (kanske dyker upp någon gång,ni får hålla utkik!) sen så har vi ju självklart firat Anette och resten av släkten kom. Har fått åka på Bennys traktor med,på ett släp därbak,läskigt? Ja. Så har haft det helt underbart och jag ville verkligen inte åka hem förut...Men vi ska såklart göra om det i sommar! Här har ni lite bilder.











Thihi,saknar dom redan!♥
Ska strax göra mig iordning för att gå lägga mig,får bli lite tidigare idag,är jättetrött. Tror inte det blir någon bloggning imorn heller,ska springa spåret,städa mitt rum,vara med julia och massor av annat! Vi hörs på måndag isåfall! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Ni är alltid så välkomna hit!!! Vilka fina bilder!! <3

2011-05-29 @ 15:53:36
Postat av: Nicolina

Saknar dej så! Synd att inte jag kan vara med i mantorp nästa vecka!

2011-07-13 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0