F r e e d o m

Ännu en torsdag avklarad! Men den var inte så farlig faktiskt,fick reda på matteprovet som kunde gå mycket sämre och lite bättre. 17,5p/29p. ,är iallafall nöjd över att jag slapp omprov eller kompliteringar. Igår så fick jag reda på SOprovet också,det gick bra och är nöjd! Fick "vg+" och hade 81p/99p. Nu hoppas jag iallafall på att inte behöva göra så mycket mer prov,några prov till räknar jag med iallafall.

Nog om skolan! JAG ÄR ÄNTLIGEN FRIII,iallafall för 3 dagar,vi har ju studiedag imorn! Så himla skönt när jag vaknar imornbitti och inte behöva stressa till skolan! Imorn så ska iallafall vi åka till Linköping och köpa lite grejer till mamma,och så tror jag vi träffar mormor där också. Ska försöka kolla ut en klänning till skolavslutningen imorn med,behöver fundera på hur jag ska se ut också,tiden går ju så himla fort också! På skolavlutningsdagen så ska jag,Julia,Jossi & Linn åka till Liseberg med gårn! TAGGAD! Och längtar jättemycket! Sprang spåret med Tina förut med,sprang fortare än vanligt så kom runt utan att stanna på ungefär 14 minuter! Går ju bara bättre och bättre det här! Ska hoppa in i duschen snart,och sen blir det teven,funderar på att titta på en film med sen,men vilken vet jag inte! Får se om jag bloggar sen igen,annars bloggar jag imorn! Ha en fin kväll.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0