Äntligen tillbaka!

Hej på er!
Nu är det prick en vecka sen jag bloggade sist och det var verkligen nödvändigt. Det var en tuff vecka och den är äntligen över! Har gjort lite allt möjligt i helgen,var bland annat hos F&F i lördags och firade pappa och farmor,det var trevligt! Igår hade jag och mamma en mysig dag på stan tillsammans,gick på bio,shoppade (se vad jag shoppade i nästa inlägg),fikade lite och så. Vi såg på filmen "Hur många lingon finns det i världen",en jättegullig film och den är sevärd för er som inte har sett den! Tack för en jättebra dag igår mamma,jag älskar dig!♥
Fick även sluta omkring halv 1 idag,vi hade inställd svenskalektion efter idrotten så det var en väldigt lugn dag i skolan idag. Just nu håller jag på att springa fram och tillbaka mellan "Total Black Out",har aldrig sett programet förut men det var helkul! Bloggar igen imorn,har lite bilder och så som jag ska lägga upp,så ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0