"Du klarar det!"

Hatar att man bara får lyssna på musik i 10 timmar på spotify nu..jag som inte haft det så länge och allt.. Tänk att helgerna alltid går så himla fort! Varför kan inte vardagarna gå fort istället? Har haft lite dålig upptadering här också... Hann inte blogga igår eftersom att jag sov hos Malin. Gårdagen var helt okej. Vi var ute lite,åt glass,pratade,tog kort,satt vid datorn och lite till! Tog speciellt kort på körsbärsträd vid skolan,fina bilder blev det (se dom i nästa inlägg). Det har tyvärr inte varit så fint väder under helgen,mörka moln har man sett nog av i helgen,hihi. Så kollade vi på motorcyklarna som jag sa. Lite häftigt att dom är så himla många! Idag har vi mest spelat wii,eller jag iallafall. Malin har bara suttit vid sin dator (nörden nummer 1!) Kom väl hem hit vid halv 3 någon gång,farmor och farfar var här så det var trevligt att träffa dom också! Tina och jag sprang spåret idag med,gick lite bättre än förra gången faktiskt! Så när jag skulle duscha så märkte jag att mitt skavsår på hälen hade gått upp,hela strumpan + hälen var helt blodig,blev lite chockad när jag såg det! Imorn så övergår det till en mammavecka igen! Ska även springa då igen,nu känns det mer som om det är kul än jobbigt! Min inrikting till skolan just nu är att gå dit och klara dagen,kom igen nu bella du klarar det,29 skoldagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0