En efterlängtad helg väntar!

Tjo!
Upptaderingen den här veckan har legat på lägsta nivå till skillnad från förra veckan,men jag har inte haft tid helt enkelt,inte för att det är "mycket" med skolan just nu men jag hittar på andra saker också! Och tyvärr så blir det inte så mycket bättre upptadering i helgen heller.. ska ju till kusinerna imorn och sova där! Har varit så himla efterlängtat denna vecka så det är inte sant! Så det ska bli jätteroligt! Tar tåget med brorsan från linköping vid halv 5 ungefär,och sen vidare till Vimmerby. Så den tidigaste upptaderingen är nog på lördagkväll tyvärr...Iallafall. Igår var jag med Julia,du är bäst!  Idag har jag mest pluggat SO och fixat lite i min "övriga garderob",alltså där jag inte har kläder. Har lite pyssel,jättegamla saker som jag bara sparar undan och massor mer där. Ska strax packa lite,fixa lite till i garderoben och till sist duscha och fixa alla 20 naglar,hehe. Innan det ska ni få se min pall som jag gjort i slöjden som blev klar en evighet för sent!



Haha sååå snygg,eller inte. Kunde gjort den bättre men kände att jag ville göra något annat med. Måste komma ihåg att slänga ner bikinin till kusinerna också,hoppas på ett soligt väder! Btw. ÄR JÄTTEGLAD ATT SOMMARLOVET ÄR NÄRA! Idag var det den sista "riktiga" torsdagen,nästa vecka är vi lediga och veckan efter det (v.23) så är det temadag och v. 24 är det skolavslutning! Torsdagen är ju nämligen den jobbigaste dagen på hela veckan som jag kanske nämnt någon gång? Och dom sista veckorna brukar ju vara ganska slappa,vi har nästan inget mer prov nu! Anyway. Har inte så mycket mer att skriva,ha det jättebra så hör jag av mig snart igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0