Vinnaren av mattetävling...jag?

Huhuhu,gissa vem som vann på mattetävlingen "kängurutävlingen 2011" i min klass då? Haha jag!? Det trodde ni inte va? Nej,inte jag heller faktiskt. Vart väääldigt chockad när min mattelärare sa att jag vunnit,haha jag suger på matte och speciellt på det här med kluringar och skit,så det kunde inte vara sant. Men jo,det var tydligen sant och här har ni beviset.
Haha. Efter skolan så åkte jag och Julia hem till henne,och då fick vi helt plötsligt för oss att hon skulle sova här!? Så ja,nu sitter jag och väntar på att hon ska dyka upp någon gång. Kom även på att vi har massa läxor vi ska göra med...*suck*. För ett tag kändes det som om det var fredag,men nae det var det tydligen inte... Hör inte av mig mer ikväll så ni vet,ska tillbringa kvällen med sveriges största mupp! ♥
/ Isabella

Kommentarer
Postat av: Mamma <3

Grattis min duktiga tjej <3



Kram Mamma

Ps, jag lånar kortet ;)

2011-03-24 @ 20:20:16
URL: http://knytet.bloggplatsen.se/
Postat av: Farmor o Farfar

Va kul, snyggt jobbat.

2011-03-25 @ 09:15:34
Postat av: Nettan

Vad duktig du är! Jättekul ju!! Ses om en vecka!

Kram

2011-03-27 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0