Veckas blogg avgörs på söndag!

Hejsan hoppsan fallerallera!
Här sitter jag och har ont i magen och är jättegla'! Nevars,inte särskilt glad över't om jag får säga så.. Åt nyss mat,känns som om det gjorde ondare då. Just nu ligger Emelia i min säng och ropar på mig,haha och har inte tid just nu för jag loggas ut om 15 minuter,det känns ju jättehääääärligt,nej. Idag hade vi matteprov,som vanligt svåra uppgifter,men tror jag gjorde några rätt iallafall :) Och vi hade inställd lektion på slutet så fick sluta en timme tidigare eller nått,väldigt skönt! Imorn är det fredag,och då blir det att sova över med Juliasötnöten,längtar redan! Och det där med veckans blogg,ska försöka jaga några stycken i helgen,så avgör jag vinnaren på söndag! Hörs imorn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0