Viking Line in my ♥

Hej!♥
Okej,för det första vill jag säga,FÖRLÅT för den sämsta upptaderingen nånsin,pågrund av mig själv så har min statestik sjunkit jättemycket,great. Och för det andra vill jag säga att jag har haft det toppen på Cinderella! Kan ju inte direkt förklara allt o alla men det ska nog gå bra. Vi åkte dit för att Rickards jobb skulle ha körningar dit med deras bussar och så var det något mer dom skulle göra på båten (orkar inte förklara det),så då passade vi på just då. Påvägen upp så var jag tvungen att plugga,fast det var jag ju beredd på förstås. Och så kom vi till Nyköpingsbro och där vi köpte en massa godis och gotta sig på på vägen! Awesome. Fast om jag får erkänna så var bussresan väldigt bra,Emelia var jättesnäll,braiga chaufförer som inte var tjuriga för en gång skull... ;) Vi fick även en liten "pelikansväng" som chauffören sa? Har ingen aning om vad det betyder men ja,så såg lite mer utav Stockholm,kul eftersom jag nästan aldrig är där! Sen kom vi till hamnen och fick stå i någon väntsal jättelänge kändes det som,och sen fick vi till slut gå på båten. Fick gå till hytten och lämna alla grejor och så gick vi och kolla oss omkring,så kom vi in till någon clubb eller något så fick vi jättegoda välkommsdrinkar med,mums. Vid 9 så gick vi till maten,fick buffé som var jättegod,men det jag blir så sur på är alla pansionärsjävlar som åker dit,ska alltid förstöra,tycker jag.. men dom skiter vi i! Så har vi även hittat en jättekul spelgrejsimojs där,ska lägga i mynt där så att en apparat skjuter fram pengar så om man har tur så får man massor av den där lilla pengen,bild längre ner så fattar ni nog! På natten så vaknade jag av att hela hytten skakade och så lät det som om vi inte hade något fönster? Hela sjön var ju täckt av is,och då åkte vi igenom det så snacka om att det hördes? Trodde hela båten skulle sjunka eller något,det är nackdelen med att åka båtar på vintern...
Jag har nog inte så mycket mer att säga om det här,men det har varit PERFA! Allting har verkligen varit perfekt,och det är nu det känns som jobbigast,då man längtar tillbaka dit...
Emelia i väntan på bussen ↑

Matte och godis i bussen 

Gulliga godisar! 

Stockholm 


Gondolen 


Vid hamnen,birka paradise-båten 


Vid hamnen,Gabriella (Viking Line)-båten 


Vid hamnen,Gabriella (Viking Line)-båten 


Hyttnumret 


Hytten ↑ ♥


2 välkommsdrinkar som någon fixat åt mig o krille! 


Grymt roligt ord på sjätte våningen,vet inte vad dom menar med det,hahahhahaha! 


Emelia :) 


En vig en? 



God apelsindrink efter maten! 

-dagen efter-



En del utav den jättenyttiga frukostbuffén! ;)



Isen på sjön 




Emelia gör poser :) 


Spelmanicken jag snacka om däruppe,superkul! 






Randombilder! 


Dags och åka hem :"(

Somsagt,jag vill tillbaka,o det är SNART!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0