Jag blåååååååååååååser iväg!!!

Seriöst jag tror både jag och mitt hus kommer flyga iväg snart! Har blåst i kanske 2 dagar nu,men det posetiva med det är att snön smälter och det blir vår snabbare! Men snön kommer väl komma sådär plötsligt snart igen,förvånar mig inte ett skit! Och jag vet inte vad det har varit med mig idag!? Jag har inte kunnat koncentrera mig någon gång? Och jag kunde verkligen inte koncentrera mig på dansen förut,jaja hoppas det blir bättre nästa gång.  Blir snart att hoppa in i duschen och sen får jag se om jag orkar göra min matteläxa i förväg,den är tills på fredag egentligen men funderar på att göra den idag så det inte blir för mycket. "Fick" även nellies gamla mobil idag! Men hade tänkt att ha den i reserv när inte min gamla funkar,så det blir toppen! Beror ju på när hon vill ha tillbaka den med :)
Erika har tagit bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0