PMS!!!!!!!!!!

Haha jag är lite efter så jag har inte spotify? Okey,nu säger jag inte att om någon därute inte har spotify att den personen är efter,men JAG är efter,sådäså. Men har försökt och fixa det så nu ska jag övertala Rickard att skriva dit sitt löenord,sjukt irriterande med föräldrarkontroll. Men ah,blir att plugga biologi snart och sen kolla på teven! Toppen,förutom med det där pluggandet förståss. Imorn SKA jag dansa,och jag ska inte glömma tågkortet!!!! Och bara så ni vet så har jag haft pms hela dagen idag,har fått rådamp på både min mobil och dator och nelliii har lovat mig att låna ut hennes gamla mobil till mig! ♥ Just nu känns det även som om det skulle kunna duga med en sån här mobil:
Haha nevars,men hatar min mobil och kan inte vänta ända tills december!?!?!?!?!?!?! GAAAAAAAH,nu kom pms:et igen. Okej nu ska jag gå så jag inte förstör datorn också,pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0