Falkenberg!

Jag har ju nämnt om att vi ska åka till en Stuga i sommar,right? Eller en del av er kanske inte vet det men halva min släkt (på pappas sida) brukar alltid göra någonting tillsammans på somrarna. Och i Augusti så har vi hyrt en superfin stuga i falkenberg! Och vi satt och snackade om den igår,det finns guldfiskar i en damm där,2 kaniner,pool,och så kanske vi ska åka till Ullared (Gekås),och Liseberg och allting! Så fick jag även se bilder på stugan idag,och den är verkligen supermegafin tillskillnad från den där i Skåne förra sommaren,haha,men när man har släkten blir det alltid bra iallafall! Stugan vi ska hyra i sommar ser ut såhär:







Ja det var några bilder från den,så hit ska vi åka i Augusti,och jag längtar redan som en tok! Kommer aldrig kunna vänta ända tills dess!? Jaja,hursomhelst så ska vi ju åka till min gammelmormor och gammelmorfar snart och fira gammelmormor som har blivit 86 år! Vi fixade en rulltårta förut med grädde och sylt i,och sen skulle jag skriva "Grattis" ovanpå med vit choklad men det blev inte så jättebra,men man ser ju vad det står iallafall. Bild kommer nog ikväll!
Och sen så ska jag passa på att berätta att när jag var liten så hade vi två katter som hette Rasmus och Svante,asså gud,jag fick se en supermegasöt bild på Rasmus när han var bebis förut,ska försöka visa er någon gång,jag saknar han jättemycket,svante med såklart! Vi var tvungna att avliva dom när vi skulle flytta till Mantorp eftersom dom var innekatter,fast jag var ju typ bara 5 år då så jag har inte så jättemycket minne av det. Nu ska jag äta,hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: nellie

men gash, lyx eller vad! :O

2011-03-19 @ 12:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0