I feel bad

Så här har jag spenderat min helg,*suck*. Därför har det inte varit så bra upptadering här tyvärr. Igår hade jag 38 graders feber,ont i magen,trött hela tiden,matt i kroppen..fortfarande ont i magen idag,ont i huvet och lite feber tror jag allt. Känns som det iallafall. Så har spenderat nästan hela min lördag och söndagen framför teven och datorn och jag lär väl förbli framför datorn idag med. Ska även hinna med att plugga lite till teknikprovet som jag ska ha imorn,har inte hunnit träna något pågrund av mitt tidsfördriv av att ligga o slöa... Julia och jag har ju sovit över med! Haha,sjukt kul som vanligt då! Sitter och skrattar för mig själv om vad vi hittade på i fredags natt,hahaha! Vad tyckte ni om melodfestivalen igår då? Tyckte verkligen alla hade röstat bra,för dom 3 bästa låg ju helt klart på de bästa platserna! Hoppas bara Eric kommer långt i eurovision så blir det toppenbra! Och han är ju så grymt snygg,grr! Ska ta och spela lite spel så får vi se vad jag hittar på sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0