Usch och blä och urk!

Extra sömn? Knappast,vaknade vid 6 av att jag mådde illa,och sen slutade det med spya över toan och golvet...mysigt,nej. Men det var bara för att jag hostar så mycket så det är inte magsjuka iallafall. Jag mår en aning bättre idag iallafall. Kan knappt andas,feber,och trött. Det är "allt" just för tillfället. Familjen sitter där nere och äter våfflor just nu,jag mår illa av tanken. Så sjukt mättande! Måste fixa lite i rummet nu,jag har verkligen ingen ork för det men ja,så är det.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken fin bild på dig!! <3 Krya på dig fort!

2011-03-27 @ 19:23:27
Postat av: Tina & pappa

Din lilla stackare! Krya på dig! Kram

2011-03-27 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0