Jag är sömnig!

Gud så trött jag är! Bara helt sådär plötsligt.
Och bara för att vara lite sådär negativ igen så fattar jag inte vad som har hänt med min statestik?! *Snyft*,aja huvudsaken är att det är några iallafall! Och så ska jag även passa på att säga FÖRLÅT för den sjukt dåliga upptaderingen under de här dagarna. Men jag tror nog att ni vet hurdet känns att vara sjuk. Att man inte orkar göra någonting och bara vill ligga och sova,så ja jag tror nog ni förstår mig. Idag har jag iallafall varit i skolan! Men min hosta,förkylning och mitt nysande finns fortfarande kvar. Värst är väl hostan och att ögonen rinner hela tiden..
Imorn är det studiedag! Och jag bara älskar att den är på en torsdag! För jag verkligen hatar torsdagar,många och väldigt sega lektioner,så yes i'm feel good! Och jag vet inte heller varför jag ska vara så törstig hela tiden,jossi fick höra hela tiden i skolan "jag måste driiiiiiickaa,jag är törstig",hihi stackarn! Och julia är megasjuk,det är jättesynd om henne och hon måste verkligen komma på fredag och så är det! Ha en bra kväll!


Jag gillar bilden på något sätt,den är tagen i somras tror jag?

Kommentarer
Postat av: clara♥

var gärna med i dagens blogg hos mig

2011-04-03 @ 20:39:48
URL: http://claaraalaarsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0